loading...
پایگاه تفریحی پارمیس
نوید مسائلی بازدید : 39 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

با كاروان یاران به سوى دمشق رهسپار شدیم. به خاطر موضوعى از آنها ملول و دلتنگ شدم. تنها سر به بیابان بیت المقدس نهادم و با حیوانات بیابان مانوس شدم. سرانجام در آنجا به دست فرنگیان اسیر گشتم. آنها مرا به طرابلس (یكى از شهرهاى شام) بردند و در آنجا در خندقى همراه یهودیان به كار كردن با گل گماشتند. تا اینكه روزى یكى از رؤساى عرب كه با من سابقه اى داشت از آنجا گذر كرد، مرا دید و شناخت.

نوید مسائلی بازدید : 37 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

شبکه اطلاع رسانی دانا /  یکی از بازیکنان مطرح فوتبال بانوان ایران که زمانی هم عنوان خانم گلی مسابقات را هم به دست آورده ظاهر یک مرد است!! این بازیکن که در مسابقات بانوان با مقنعه در میدان حاضر می شود در شهر خودش با تیپ کاملا پسرانه بیرون می آید به طوریکه خیلی از دوستانش تصور می کنند او یک پسر است!!

برخی بازیکنان و مربیان تیم ها نسبت به حضور این بازیکن در این تیم هم اعتراض کرده اند با این حال خانم م.ر همچنان در این تیم حضور دارد جالب است که او زمانی هم به تیم ملی بانوان ایران هم دعوت شد. این خانم که گفته می شود عضو یکی از تیم های جنوبی کشورمان است هم عکس هایی از خود در کنار استخر در فضای مجازی منتشر کرده است.
برخی از این عکسها در اختیار گروه ورزشی دانا قرار دارد. یکی از این عکس های این خانم را به طور محو منتشر می کنیم و امیدواریم که مسئولان پزشکی فدراسیون فوتبال نسبت به این مسایل بیش از گذشته حساسیت نشان بدهند.

نوید مسائلی بازدید : 37 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)
رئیس جمهور در جمع مردم اصفهان گفت: اصفهان اگر نصف جهان نیست نصف جان ایران است.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی هم‌اکنون و پس از ورود به میدان نقش جهان به سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه زبان از قدردانی مردم اصفهان قاصر است، اظهار کرد: مردم اصفهان را از سال 54 تا 56 به خوبی می‌شناسم و مردمی که برای به احتزاز درآمدن پرچم «لاالله‌الا‌الله محمد رسول‌الله علی ولی‌الله» چه‌ها که نکردند.
وی افزود: من یادم نمی‌رود که این جمعیت عظیم و بی‌نظیر سال 56 در مسجد حکیم اصفهان و مسجد سید، با همه وجود برای اسلام و انقلاب به میدان آمدند و اصفهان اولین شهری بود که علیه رژیم گذشته حکومت نظامی کرد.
رئیس جمهور ادامه داد: اصفهان اولین شهری است که قبل ورود امام به اصفهان اعلام پیروزی کرد.
وی ادامه داد: این مردم عزیز و فداکار کنار امام و انقلاب ایستادند و توانستند برای دفاع از دوران دفاع مقدس تلاش کنند که ما هر کجا مشکل داشتیم دستمان به سوی لشکر امام حسین اصفهان دراز بود و درود بر روان بلند سردار شهید حسین خرازی و دورد بر سردار بزرگ ابراهیم همت و شهید کاظمی و حجت‌السلام ردانی‌پور و کلاهدوز و اقارب‌پرست و خلیفه سلطانی و خلبان قهرمان شهید اردستانی و شهید دکتر بهشتی باد.

نوید مسائلی بازدید : 41 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

حسن روحانی رئیس جمهوری چهارشنبه به منظور انجام سیزدهمین سفر استانی به اصفهان می رود. رئیس‌جمهور به همراه تعدادی از وزرا به این استان سفر می کند و قرار است در جمع مردم سخنرانی کند.

روحانی در این سفر از دو طرح اقتصادی و علمی نیز بازدید می کند . در این سفر وزاری کابینه به شهرستان های استان سفر می کنند تا در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

رئیس جمهوری در سفر دو روزه به اصفهان در جلسه شورای اداری استان شرکت می کند و در نشستی مطبوعاتی با حضور خبرنگاران حاضر می شود.

نوید مسائلی بازدید : 624 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام
چون کلا ما تعطیلی رو دوست داریم و الآنم وسط امتحانا هست گفتم یک حالی به درس خون های اینترنتی بدم
همونطور که میدونید عید نزدیکه و ۱۵ روز اینور و اونور و آتیش بازی به راه است:D
تصمیم گرفتم تقریم رسمی کشور رو براتون قرار بدم که توش از ماه گرفتی تا تعطیلی و همه چیز سال ۹۴ توش هست رو نوشته قرار بدم
این تقویم به صورت pdf هست که حجم بسیار پایینی هم داره و میتونید

دانلود کنید

دانلود pdf تقریم سال ۱۳۹۴

نوید مسائلی بازدید : 31 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)
شاید تصور این موضوع که خانم Maggie Lieu اهل کاونتری قرار است اولین نفری باشد که در مریخ زایمان نماید برایتان بیشتر به داستانهای تخیلی شبیه باشد اما این موضوع واقعیت دارد و وی از هم اکنون در فکر...

 

شاید تصور این موضوع که خانم Maggie Lieu اهل کاونتری قرار است اولین نفری باشد که در مریخ زایمان نماید برایتان بیشتر به داستانهای تخیلی شبیه باشد اما این موضوع واقعیت دارد و وی از هم اکنون در فکر مستعمره نمودن انجاست.
خانم Maggie Lieu از جمله 600 نفری است که قرار است در سال 2024 به مریخ سفر نمایند. قرار است او مقدمات زایمان خود را در مریخ فراهم کند. این خانم تصمیم دارد اولین فردی باشد که در مریخ زایمان می نماید.

زایمان, زایمان زن, زایمان کردن

خانم Maggie Lieu احتمالا جزو اولین نفراتی خواهد بود که بلیط یکطرفه 140 میلیون مایلی به مریخ را دریافت نماید.ماه اینده مشخص خواهد شد که او جزو مسافران پروژه Mars One خواهد بود یا خیر. خانم مگی در مریخ با مشکلات عدیده ای همچون 62 درجه سانتیگراد زیر صفر،تابشهای شدید کیهانی و خطرات ناشی از خفگی،گرسنگی و کم شدن اب بدن مواجه خواهد بود
خانم می افزاید برای ایجاد مستعمره در مریخ باید فرزند هم داشته باشیم و این اتفاقی است که خواهد افتاد.وی می افزاید تا کنون تحقیقاتی در این خصوص انجام نشده است که ایا زایمان در شرایط گرانش ضعیف مریخ قابل انجام است یا خیر.من فکر می کنم چیز جالبی خواهد بود به خاطر اینکه اولین نوزاد مریخی بدنیا خواهد امد.از طرف دیگر فکر نمی کنم موقعیت های زندگی و روابط مادر و کودک در مریخ با زمین تفاوت زیادی داشته باشد.

وی که در رشته نجوم تحصیل می نماید می گوید هر چه که این جا روی زمین مورد نیاز ماست باید در مریخ بوجود آید. ما باید غذاهای مورد نیاز خود را خودمان در آنجا پرورش دهیم و همچنین اکسیژن مورد نیاز را تامین نماییم. وی می گوید به علت عدم وجود میدان مغناطیسی در مریخ سطح تابشهای خورشیدی بالاست به همین خاطر باید در زیرزمین زندگی نماییم.زندگی در 4 متر زیر خاک ما را از اشعه های خورشیدی محافظت می نماید.
درباره ما
به وبسایت ما خوش آمدید نویسنده: نوید مسائلی 19 ساله از اصفهان دارای مدرک دیپلم طراحی سایت و فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی کامپیوتر می باشم از اینکه سایت ما را انتخاب کردید بسیار سپاس گزاریم با تشکر فراوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 381
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 4,631
  • بازدید کلی : 71,207