loading...
پایگاه تفریحی پارمیس
نوید مسائلی بازدید : 201 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (11)

پایگاه تفریحی پارمیس

به خاطر بزرگ تر شدن و معروف شدن سایت ببین سایت های ایران این وبسایت نویسنده می پذیرد

در صورت در خواست توسط نظرات همین بخش با ما در ارتباط باشید

 

با حقوق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رامان ویلسون در تاریخ 1394/01/15 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
میخواستم نویسنده سایتتون بشم .
مطالبم هم همه اختصاصی با سئو عالی و درج ادرس سایتتون روی عکس ها هستش .
شرایطمم اینطوره :
روزی 10 پست ، پستی 300 تومن
روزی 5 پست ، پستی 500 تومن
و یا روزی 4 پست ، پستی 600 تومن
یا که اصن توافقی ! هرچی هست اس و ایمیل کن
09017511575
پاسخ : ما روزی سه پست پستی 100 تومان که تمام شد دیگه اصلا سایت قراره روند کاریش عوض بشه

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/01/12 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام
بنده در زمینه وبلاگ نویسی تخصص دارم
میخواستم بدونم شرایط همکاری با شما چیه؟
برای سایت باید مطلب نوشت یا وبلاگ؟
در ضمن میتونم براتون مطالب اختصاصی و ترجمه شده بذارم
وبلاگ قبلیم هم در 6 ماه، میانگین روزانه 5000 بازدید داشت و تجربه ی خوبی در زمینه بهینه سازی کلمات کلیدی و افزایش بازدید پیدا کردم.
خوشحال میشم بتونم باهاتون همکاری کنم
لطفا شرایط همکاری رو با ایمیل بهم بگید یا به وبلاگم بیاید و نظر بذارید

این نظر توسط وب كمك در تاریخ 1393/12/26 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

سلام
دادا پس چرا قسمت بعدي رو آماده نمي كني؟
دادا نكنه خدايي نكرده چيزيت شده كجايي چرا جواب نميدي؟

این نظر توسط پيمان در تاریخ 1393/12/25 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

سلام
دادا پس كجايي،نيستي؟
چرا پس دير دير ويدئو هارو آماده مي كني
ديگه گفتيم آروم آروم آموزش بده نه كه ديگه اينقدر شکلک
منتظر قسمت بعدي هستم

این نظر توسط قاسم عباسپور در تاریخ 1393/12/24 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

با سلام بنده همکاری با سایت شما می باشم.ساکن مازندران هستم
پاسخ : به ایمل خود سر بزنید

این نظر توسط وب كمك در تاریخ 1393/12/24 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
آخر كدوم پيغام؟؟

این نظر توسط سالار در تاریخ 1393/12/22 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت قشنگی دارین
برای تبادل لینک مزاحمتون شدم در صورت وجود تبادل لینک نماییم با تشکر
timegame.ir

این نظر توسط حسين نوريان در تاریخ 1393/12/20 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
خيلي عذر مي خوام.
من يك مطلب دادم ولي نمي دونستم از كجا ببرمش ادامه مطلب،از كجا بايد متن رو به ادامه مطلب انتقال داد؟؟؟
اگر ميشه آدرس اصلي وبلاگ(.rozblog.com)رو بدين تا از طريق پنل خود رز بلاگ مطلب بدم؟؟؟
خيلي ممنون
با تشكر
پاسخ : شما دوست عزیز یه شماره تماس بده اگه تولاین وایبر باشی بهتر الان خودم پستتو درست میکنم احتمالا میفهمی
پاسخ : از طریق وبلاگ گروهی مطلب قرار بده

در ضمن تیک دعا زده بودی با عنوان مذهب را هم بزنی این پست را حساب نکردم چون کلی ایراد داشت برات توضیح داده بودم در ضمن قرار بود سرگرمی مطلب بزاری بقیه قسمت باید با هماهنگی باشه

این نظر توسط سيد حسين نوريان در تاریخ 1393/12/19 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

سلام


خسته نباشيد...


من از طريق آموزش html توي سايت وب كمك باسايتتون آشنا شدم.


واقعا آموزشاي خوبي گذاشتين،دست مريزاد


من در بخش سرگرمي مي تونم خيلي فعال باشم.و مطالب اختصاصي در اين بخش بذارم...


با همه ي شرايط هم موافقم.


راستي حقوق رو از چه طريقي پرداخت ميكنيد؟



پاسخ : به ایمیل خود سر بزنید


پاسخ : سلام
از طریق کارت به کارت یا شماره حساب که کارت به کارت بهتره

در پایان هر ماه حقوق واریز میشه مثلا شما 20 اسفند عضویت شدی 20 فروردین به حسابت واریز میشه

در هر زمینه روزی سه پست هر پست 100 تومان که شما می تونی تو زمینه های دیگه فعالیت کنی و در هر بخش روزی سه پست بزاری

شما باید پیوند یکتا و سئو را پر کنید همون تیتری که میزاری کافیه

پنج بر چسب هم میزارید

در مطلب یک خط مینویسی و در ادامه مطلب کل مطلب را قرار میدی

و در بخش سرگرمی گزینه مورد نظر را انتخاب میکنی

این نظر توسط ساحل آزاد در تاریخ 1393/12/10 و 9:14 دقیقه ارسال شده است

باسلام . با ورد پرس وفتوشاپ آشنایی دارم. مایلم با شما همکاری داشته باشم.لطفا شرایط کار رو بیشتر توضیح بدید.
پاسخ : سلام به نظرات سایت خود مراجعه کنید.
پاسخ : من فکر کردم سایت دارید
خب
اول اینکه سیستم ما رزبلاگه

سایت ما 11 بخش داره شما باید اول بگید در کدوم بخش میخواهید مطلب بزارید
سه پست در روز هر پست 120 تومان
5 بر چسب
و پیوند یکتا و سئو را باید پر کنید
نکته مهم مطلبی که می خواهید قرار دهید باید یک خط آن در مطلب و بقیه آن در ادامه مطلب
اگر پست اختصاصی باشه یعنی در سایتی دیگه وجود نداشته باشه 500 تومان می باشد
اگر پست کپی بود منبع را حتما بزارید
در صورت تمایل نام کاربری و رمز خود را برای ما بفرستید و در سایت ثبت نام کنید با تشکر
اگر سایت دارید آدرس دقیق را به ما بدهید
اگر در وایبر یا واتس آپ هستید برای ارتباط راحت تر شماره موبایل خود را بدهید.
با تشکر
مدیریت:نوید مسائلی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
به وبسایت ما خوش آمدید نویسنده: نوید مسائلی 19 ساله از اصفهان دارای مدرک دیپلم طراحی سایت و فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی کامپیوتر می باشم از اینکه سایت ما را انتخاب کردید بسیار سپاس گزاریم با تشکر فراوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 381
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 4,722
  • بازدید کلی : 71,298