loading...
پایگاه تفریحی پارمیس
نوید مسائلی بازدید : 36 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

رعایت بهداشت بدن و شستشوی آن از اهمیت خاصی در دین اسلام برخوردار است و حتی در بسیاری موارد از اعمال واجب و گاهی مستحب شمرده شده است

نوید مسائلی بازدید : 60 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان گفت: ریسه رفتن یا حبس کردن نفس با تحریک، گریه، قطع تنفس و سیاهی دور لب کودک همراه است، والدین در این مواقع به جای تنفس دهان به دهان،‌ ماساژ قلبی و ‌پاشیدن آب سرد بر صورت کودک به او قطره آهن بدهند.

نوید مسائلی بازدید : 55 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

خیلی چیزها هست که ممکن است باعث ایجاد اختلال در خواب شما شود؛ پس دیگر با تصمیمات اشتباهی که برای شامتان می‌گیرید، اوضاع خوابتان را بدتر نکنید.

نوید مسائلی بازدید : 35 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

همیشه اولین گام به سوی موفقیت در نگاه به درون است. کارآفرینان موفق می دانند که چگونه قدرت های درونی و غرایز خود را کنترل کنند. شناخت دقیق از خود که در این اشخاص وجود دارد، آنها را به سمت اقدامات صحیح در سرمایه گذاری های کاری سوق می دهد. اگر این افراد خودآگاهی دقیقی نداشتند، با موانعی  همچون ناتوانی در کنترل احساس مواجه بودند و این موانع آنها را به سمت شکست می کشاند.

نوید مسائلی بازدید : 42 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

برخي از نوشيدني ها باعث تقويت مغز مي شود. اين نوشيدني ها توليد خاص يک شرکت ويژه نيست بلکه نوشيدني هاي طبيعي است که مصرف آن براي سالم نگه داشتن مغز توصيه مي شود. از طرفي مصرف بعضي از نوشيدني ها نيز منع شده است. از جمله نوشيدني هاي الکلي که به کبد ضرر مي رساند و باعث کدر شدن مغز (Brain Fog) مي شود.

نوید مسائلی بازدید : 31 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

سیاه دانه حاوی فسفر، آهن، فسفات، کربوهیدرات و غیره است و یک ماده ی آنتی‌بیوتیک محسوب می‌شود که باعث نابودی ویروس‌ها، میکروب‌ها و باکتری‌ها می‌شود. کاروتن موجود در سیاه دانه خواص ضدسرطانی دارد. چند سالی است که محققان در خصوص این دانه های ریز کنجکاوتر شده و خواص فوق العاده ای برای آن کشف کرده اند. در این مطلب می‌خواهیم کمی بیشتر در خصوص سیاه دانه صحبت کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

نوید مسائلی بازدید : 24 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

خانواده اولین و مهم ترین پایه گذار شخصیتی و معیارهای فکری فرزندان است و نقش حیاتی در تعیین سرنوشت، سبک و خط مشی زندگی آینده آنان دارد. بنابراین خیلی طبیعی است که شما بعد از ازدواج ناخودآگاه روشی را با همسرتان پیش بگیرید که والدینتان در ارتباط با یکدیگر داشتند.ر

نوید مسائلی بازدید : 91 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

برای سالم‌بودن و سالم‌ماندن لازم است که به میزان کافی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی برخوردار شوید. اما متاسفانه برخی افراد کمبود ویتامین را چندان جدی نمی‌گیرند؛ غافل از این‌که کمبود ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز، برای سلامت بدن گران تمام می‌شود. در این مطلب 15 نشانه کمبود ویتامین و مواد معدنی را شرح می‌دهیم.

نوید مسائلی بازدید : 20 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

یک روانشناس گفت: مکیدن شست، زبان، انگشتان، پستانک، گوشه‌ی پتو یا قطعه‌ای از پارچه از عاداتی هستند که در شیرخوارگان مشاهده می‌شود و به کودک احساس آرامش و خوشحالی می‌دهد. «علی سلیمانی» اظهار کرد: این کار در شیرخوارگان عملی کاملاٌ طبیعی است اما ادامه‌ی آن پس از دوران شیرخوارگی و مرحله‌ی دهانی دال بر اختلال حرکتی است.

نوید مسائلی بازدید : 42 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

تحقیقات اخیر نشان می دهند که بسیاری از زنان باردار دچار کمبود اسیدهای چرب امگا- 3 هستند و بر اساس مطالعات انجام شده در دانشگاه مونترال و مرکز تحقیقات مادر و کودک، کمبود امگا- 3 یکی از عوامل اصلی در بروز افسردگی پس از زایمان است.

نوید مسائلی بازدید : 35 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

فرارو: آن شب هم شبی همچون دیگر شبها بود. اما سلما، دانشجوی بیست سالۀ دانشگاه آمریکایی قاهره با تجربه‌ای به شدت ترسناک رو به رو شد. او از خواب بیدار شد، و توان حرکت دادن هیچ یک از عضلاتش را نداشت. و احساس می‌کرد فردی در اتاق خوابش حضور دارد. در همین اثنا، نگاهش به موجودی خون آلود و با دندانهای تیز افتاد، "چیزی شبیه به کاراکترهای فیلمهای ترسناک"، که کنار تختش ایستاده بود.

نوید مسائلی بازدید : 53 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)


مجله راز - ابوالفضل امیردیوانی: از دست رفتن عزیزان، تنش زا ترین رخداد زندگی هر فردی به شمار می رود که چه بسا به پیدایش بحران های جانکاه عاطفی می انجامد. آدمی پس از جان سپردن عزیز دلش، داغدیده می شود و این حالتی است که درواقع آن را «بی نصیبی ناشی از مرگ» می نامند.

نوید مسائلی بازدید : 19 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

تصورات غلط و آشکاری بسیاری در مورد موفقیت در جامعه وجوددارند که بسیاری از مردم، آنها را از روی سادگی به عنوان حرفی درست می پذیریند. این در حالی است که انسان های واقعا خوشبخت می دانند باید از این تصورات غلط و دروغ ها در زندگی خود دوری کنند

 این 15 نکته را با دقت بخوانید. درک این نکات باعث می شود که از نظر ذهنی قوی شده و زودباور نباشید.

درباره ما
به وبسایت ما خوش آمدید نویسنده: نوید مسائلی 19 ساله از اصفهان دارای مدرک دیپلم طراحی سایت و فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی کامپیوتر می باشم از اینکه سایت ما را انتخاب کردید بسیار سپاس گزاریم با تشکر فراوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 381
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 583
  • بازدید سال : 4,677
  • بازدید کلی : 71,253