loading...
پایگاه تفریحی پارمیس
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وب كمك در تاریخ 1394/01/14 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
منظور از قالبpsd اينه كه آقاي افقري به زودي قالب psd آماده ميزارن روي سايت نكه آموزشش
خب اشكال نداره نميخواي تو آموزش از فتوشاپ استفاده كني نكن
ولي دارم ميگم بعد از آموزش كاربرا بايد بتونن قالب رو طراحي كنن...وگرنه تو امور مالي يه مشكلاتي پيش ميادشکلک

این نظر توسط وب كمك در تاریخ 1394/01/14 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
كي گفته من طراحي قالب بلدم
دوما من كي گفتم آقاي افقري اين كارو انجام ميده؟

این نظر توسط وب كمك در تاریخ 1394/01/14 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

سلام
اي بابا من كه فرستادم
تو گوگل بنويس فيلم آموزش طراحي قالب براي ميهن بلاگ
بعد برو تو سايت سورس باران

این نظر توسط پيمان در تاریخ 1394/01/13 و 23:56 دقیقه ارسال شده است

سلام لينك رو تو بخش سايت گذاشتم

این نظر توسط وب كمك در تاریخ 1394/01/13 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
چه ترفندي؟؟؟؟هر ترفندي هم كه باشه اول بايد تو فتوشاپ باشه
بيا اين هم يه مثال:
http://www.sourcebaran.com/دانلود-فیلم-آموزشی-طراحی-قالب-میهن-بلا-2.html
ويدئو هارو دانلود كن حتما ببين و مثل اين باشه

این نظر توسط وب كمك در تاریخ 1394/01/13 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
همون پيشنهاد اولت قبول هر ويدئو 2500 و 20% از هر فروش ولي بايد قالبي كه آموزش ميدي حرفه اي باشه
راستي قالبي كه آموزش ميدي براي يكي از سيستم هاي وبلاگدهي باشه مثلا بلاگفا
چندتا نكته:
كيفيت صدا و تصوير بالا باشه
راستي مثل آموزش HTML كه دادي هر دفعه كدهارو از اول ننويس براي هرقسمت
هرقسمتي كه آموزش ميدي مثلا تا نصفش درس ميدي ،خداحافظي كن ولي اون فايل رو ذخيره كن و قسمت بعد ادامه رو بگو
تو اولين ويدئو بگو ممنون كه اين پكيج رو خريداري كرديد،من به شما قول ميدم اگر ويدئو هارو به طور كامل مشاهده كنيد ميتونيد قالب طراحي كنيد
راستي كامل و نكته به نكته آموزش بده
پس يادت نره اين آموزش به صورت پكيج به فروش ميره يعني تو فايل زيپ قرار ميديم و براي فروش ميزاريم
خودت ميگي ميشه 3 تا ويدئو ...براي كيفيت بيشتر آموزش بكنش 5 تا ويدئو كه 5 تا 2500 تومن ميشه 12500 كه اگه ميشه من ده هزار تومن ميدم
ممنون

این نظر توسط پيمان در تاریخ 1394/01/12 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام
يعني كلا من بايد چقدر به شما بدم؟

این نظر توسط پيمان در تاریخ 1394/01/11 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
دادا جون من قهر نكن ديگه ...راجب اين پيشنهاد هم فكر كن:
دادا تو آموزش طراحي قالب رو كامل آماده كن ولي من اول پولي نميدم در عوض 50 درصد از هرفروش براي تو 50 در صد هم براي من اينجوري اگه 100 تا بفروشيم ميدوني چقدر ميشه
اگه با اين پيشنهادم موافقي بگو

این نظر توسط پيمان در تاریخ 1394/01/08 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
دادا توروخدا يه فكري بكن برا اين آموزش طراحي قالب
كاربرا هرروز پيام ميدن كه چرا آماده نميشه؟؟؟
دادا بخاطر دو تومن سه تومن آبروي وب كمك رو نبر جون من
به كمكت نياز دارم

این نظر توسط پيمان در تاریخ 1394/01/02 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
راستي دادا يادم رفت بگم ميخواستم بگم يه موقع اشتباه نكني هركليپ 2500 قيمت بزارم تو سايت
بايد همه ويدئو هارو تو يه فايل زيپ بزاريم 2500 تومان و گرنه هركليپ 2500 تومان كه هيچ كس نميخره


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
به وبسایت ما خوش آمدید نویسنده: نوید مسائلی 19 ساله از اصفهان دارای مدرک دیپلم طراحی سایت و فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی کامپیوتر می باشم از اینکه سایت ما را انتخاب کردید بسیار سپاس گزاریم با تشکر فراوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 381
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 535
  • بازدید سال : 4,629
  • بازدید کلی : 71,205